§ 1
Postanowienia Ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usług diagnostycznych i terapeutycznych z zakresu Integracji Sensorycznej (SI) oraz innych form terapii w placówce „Sensoryczny Domek”, zwanym dalej Gabinetem.
- Klientem jest Rodzic/Opiekun prawny dziecka korzystającego z usług Gabinetu.
- Akceptacja Regulaminu następuje w momencie umówienia pierwszej wizyty, a jego pełna treść jest dostępna na stronie internetowej Gabinetu oraz w placówce.
§ 2
Zasady Prowadzenia Terapii i Diagnozy
- Wizyty odbywają się zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem. Standardowy czas trwania sesji terapeutycznej to 45-50 minut, w zależności od formy i potrzeb dziecka.
- Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Spóźnienie Klienta nie skutkuje przedłużeniem sesji terapeutycznej ani obniżeniem opłaty.
- W trakcie sesji terapeutycznej Klient (Rodzic/Opiekun) oczekuje poza salą, chyba że Terapeuta ustali inaczej.
- W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów terapeutycznych, Klient zobowiązuje się do współpracy z Terapeutą i systematycznej realizacji zaleceń do pracy w domu.
- Na zajęcia przyjmowane są wyłącznie dzieci zdrowe. W przypadku stwierdzenia u dziecka objawów infekcji (gorączka, katar, kaszel, wysypka), Klient jest zobowiązany do odwołania wizyty.
- Klient zobowiązany jest informować Terapeutę o wszelkich zmianach w stanie zdrowia dziecka, zażywanych lekach oraz istotnych wydarzeniach w życiu rodzinnym/szkolnym.
§ 3
Odpłatność, Zadatek i Dokumentacja
- Opłaty za usługi są zgodne z aktualnym cennikiem Gabinetu. Płatność odbywa się po zakończonej sesji (z wyjątkiem zadatków na konsultacje).
- Kluczowa zasada odwoływania (Zasada 24h): Klient ma prawo anulować umówioną wizytę bez ponoszenia kosztów, pod warunkiem poinformowania Gabinetu nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem.( Jest to realny czas na poinformowanie Klientów z listy rezerwowych o wolnym terminie).
- Brak Odwołania lub spóźnione Odwołanie: w przypadku nieodwołania wizyty przed umówionym terminem i nie stawienie się w umówionym terminie, Klient jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za zarezerwowaną sesję. Opłata ta jest warunkiem umówienia kolejnego terminu.
Dopuszcza się wyjątkowe sytuacje wynikające z przyczyn losowych, podczas których Klient ma prawo odwołać wizytę w dniu terapii, jednakże takie sytuacje nie mogą powtórzyć się więcej niż 2 razy w półroczu. Każda kolejna skutkować będzie poniesieniem opłaty w wysokości 100 % wartości terapii.
Wpłat należy dokonywać na nr konta Sensorycznego Domku
Nest Bank 56187010452078107881670001
Lub
Blikiem na nr telefonu: 737 337 883
W tytule przelewu prosimy wpisać: „Opłata za wizytę z dnia…”. - Odwołanie przez Gabinet: w przypadku konieczności odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Terapeuty (np. choroba, sytuacje losowe), wizyta zostaje anulowana. Ponieważ płatność za stałe zajęcia nie jest pobierana z góry, Klient nie ponosi żadnych kosztów. Gabinet nie przewiduje możliwości odrabiania (wyznaczania terminów zastępczych) dla wizyt odwołanych przez Terapeutę.
- Zadatek (Konsultacje): w przypadku pierwszych wizyt (konsultacji) warunkiem rezerwacji terminu jest wpłata bezzwrotnego zadatku.
- Zadatek jest odliczany od końcowej ceny wizyty.
- W przypadku odwołania wizyty później niż 24h przed terminem lub niestawienia się, zadatek przepada na rzecz Gabinetu.
- Płatna dokumentacja: sporządzenie dodatkowej dokumentacji pisemnej na życzenie Rodzica (np. opinii, zaświadczeń do szkoły/lekarza, opisów postępów – poza standardowym opisem diagnozy) jest usługą dodatkowo płatną, zgodnie z aktualnym cennikiem Gabinetu. Czas oczekiwania na dokumentację wynosi do 10 dni roboczych.
§ 4
Konsekwencje i Rezygnacja
- W przypadku powtarzających się nieobecności lub spóźnionych odwołań (trzy lub więcej razy), Gabinet zastrzega sobie prawo do:
- Wymagania płatności za kolejne sesje z góry.
- Odmowy rezerwacji stałego terminu terapii dla dziecka.
- Zakończenia współpracy i przeniesienia dziecka na listę rezerwową.
- Rezygnacja z terapii powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail, SMS) z tygodniowym wyprzedzeniem.
§ 6
Postanowienia końcowe
- Gabinet zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Data wejścia w życie: 01.01.2026r.