Przejdź do treści

Regulamin Terapii w Sensorycznym Domku

§ 1

Postanowienia Ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług diagnostycznych i terapeutycznych z zakresu Integracji Sensorycznej (SI) oraz innych form terapii w placówce „Sensoryczny Domek”, zwanym dalej Gabinetem.
  2. Klientem jest Rodzic/Opiekun prawny dziecka korzystającego z usług Gabinetu.
  3. Akceptacja Regulaminu następuje w momencie umówienia pierwszej wizyty, a jego pełna treść jest dostępna na stronie internetowej Gabinetu oraz w placówce.

§ 2

Zasady Prowadzenia Terapii i Diagnozy

  1. Wizyty odbywają się zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem. Standardowy czas trwania sesji terapeutycznej to 45-50 minut, w zależności od formy i potrzeb dziecka.
  2. Zajęcia rozpoczynają się punktualnie. Spóźnienie Klienta nie skutkuje przedłużeniem sesji terapeutycznej ani obniżeniem opłaty.
  3. W trakcie sesji terapeutycznej Klient (Rodzic/Opiekun) oczekuje poza salą, chyba że Terapeuta ustali inaczej.
  4. W celu osiągnięcia najlepszych rezultatów terapeutycznych, Klient zobowiązuje się do współpracy z Terapeutą i systematycznej realizacji zaleceń do pracy w domu.
  5. Na zajęcia przyjmowane są wyłącznie dzieci zdrowe. W przypadku stwierdzenia u dziecka objawów infekcji (gorączka, katar, kaszel, wysypka), Klient jest zobowiązany do odwołania wizyty.
  6. Klient zobowiązany jest informować Terapeutę o wszelkich zmianach w stanie zdrowia dziecka, zażywanych lekach oraz istotnych wydarzeniach w życiu rodzinnym/szkolnym.

§ 3

Odpłatność, Zadatek i Dokumentacja

  1. Opłaty za usługi są zgodne z aktualnym cennikiem Gabinetu. Płatność odbywa się po zakończonej sesji (z wyjątkiem zadatków na konsultacje).
  2. Kluczowa zasada odwoływania (Zasada 24h): Klient ma prawo anulować umówioną wizytę bez ponoszenia kosztów, pod warunkiem poinformowania Gabinetu nie później niż 24 godziny przed ustalonym terminem.( Jest to realny czas na poinformowanie Klientów z listy rezerwowych o wolnym terminie).
  3. Brak Odwołania lub spóźnione Odwołanie: w przypadku nieodwołania wizyty przed umówionym terminem i nie stawienie się w umówionym terminie, Klient jest zobowiązany do uiszczenia pełnej opłaty za zarezerwowaną sesję. Opłata ta jest warunkiem umówienia kolejnego terminu.

    Dopuszcza się wyjątkowe sytuacje wynikające z przyczyn losowych, podczas których Klient ma prawo odwołać wizytę w dniu terapii, jednakże takie sytuacje nie mogą powtórzyć się więcej niż 2 razy w półroczu. Każda kolejna skutkować będzie poniesieniem opłaty w wysokości 100 % wartości terapii.

    Wpłat należy dokonywać na nr konta Sensorycznego Domku

    Nest Bank 56187010452078107881670001

    Lub

    Blikiem na nr telefonu: 737 337 883

    W tytule przelewu prosimy wpisać: „Opłata za wizytę z dnia…”.
  4. Odwołanie przez Gabinet: w przypadku konieczności odwołania wizyty z przyczyn leżących po stronie Terapeuty (np. choroba, sytuacje losowe), wizyta zostaje anulowana. Ponieważ płatność za stałe zajęcia nie jest pobierana z góry, Klient nie ponosi żadnych kosztów. Gabinet nie przewiduje możliwości odrabiania (wyznaczania terminów zastępczych) dla wizyt odwołanych przez Terapeutę.
  5. Zadatek (Konsultacje): w przypadku pierwszych wizyt (konsultacji) warunkiem rezerwacji terminu jest wpłata bezzwrotnego zadatku.
    • Zadatek jest odliczany od końcowej ceny wizyty.
    • W przypadku odwołania wizyty później niż 24h przed terminem lub niestawienia się, zadatek przepada na rzecz Gabinetu.
  6. Płatna dokumentacja: sporządzenie dodatkowej dokumentacji pisemnej na życzenie Rodzica (np. opinii, zaświadczeń do szkoły/lekarza, opisów postępów – poza standardowym opisem diagnozy) jest usługą dodatkowo płatną, zgodnie z aktualnym cennikiem Gabinetu. Czas oczekiwania na dokumentację wynosi do 10 dni roboczych.

§ 4

Konsekwencje i Rezygnacja

  1. W przypadku powtarzających się nieobecności lub spóźnionych odwołań (trzy lub więcej razy), Gabinet zastrzega sobie prawo do:
    • Wymagania płatności za kolejne sesje z góry.
    • Odmowy rezerwacji stałego terminu terapii dla dziecka.
    • Zakończenia współpracy i przeniesienia dziecka na listę rezerwową.
  2. Rezygnacja z terapii powinna nastąpić w formie pisemnej (e-mail, SMS) z tygodniowym wyprzedzeniem.

§ 6

Postanowienia końcowe

  1. Gabinet zobowiązuje się do ochrony danych osobowych Klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Data wejścia w życie: 01.01.2026r.